Atributiile Comisiei de Evaluare și Asigurare a Calității pe Facultate (CEAC-FMA):
1. coordonează activitatea de evaluare și asigurare a calității la nivel de facultate;
2. participă la elaborarea instrumentelor de evaluare și asigurare a calității programelor educaționale și la stabilirea standardelor de calitate ale facultății, împreună cu CEAC la nivel de Universitate.
3. participă la audit-urile interne și evaluarea calității programelor de studiu coordonate de facultate și departamentele acesteia;
4. asigură monitorizarea rezultatelor evaluărilor efectuate la nivelul programelor de studiu pe cele trei domenii și criterii (conform Legii 87/2006): capacitatea instituțională, eficacitatea educațională, managementul calității
5. elaborează anual Raportul de evaluare al calității programelor de studiu;
6. furnizează Consiliului facultății rezultate sintetice privind calitatea programelor de studiu realizate de facultate și stadiul acțiunilor de îmbunătățire a calității;
7. participă la acțiunile de instruire în domeniul calității și la implementarea culturii calității universitare.
Obiective urmărite se referă la:
· crearea unui climat pentru inovare în domeniul calității;
· coordonarea aplicării procedurilor și activităților de evaluare și asigurare a calității, aprobate de conducerea organizației furnizoare de educație, conform domeniilor și criteriilor enumerate la art.10 din Legea 87/2006;
· dezvoltarea accelerată și semnificativă a relațiilor interne și internaționale în domeniul universitar și al cercetării științifice prin crearea unor consorții universitare;
· îmbunătățirea și diversificarea relației student – cadru didactic prin noi forme, metode și mijloace, prin organizarea unor manifestări științifice studențești și implicare în activitatea de cercetare;
· dezvoltarea ariei curriculare și programelor de studiu cu noi oferte educaționale solicitate de piața muncii;
· îmbunătățirea sistemului de asigurare a calității in cadrul Facultății de Management și Turism Rural și aducerea indicatorilor de performanță care privesc calitatea programelor de studii la cerințele impuse prin Legea 87/2006 și normele ARACIS, cu referire la: capacitatea instituțională, eficacitate educațională și managementul calității.