Prezentarea Facultății de Inginerie Alimentară - Timișoara
Decan: Prof. Dr. Ing. Adrian RIVIȘ

Prezentarea Facultății de Inginerie Alimentară - Timișoara
Studentă: Puiu Diana - An IV C.E.P.A.
|
|

Prezentarea Facultății de Inginerie Alimentară - Timișoara
|
|
|
|
Programe de studii licenţă
|
|
Programe de studii master
|
|
|
|
Controlul și expertiza produselor alimentare; |
|
Siguranța și biosecuritatea produselor agroalimentare; |
|
|
|
Ingineria produselor alimentare; |
|
Tehnici moderne de gastrotehnie și catering; |
|
|
|
Protecția consumatorului și a mediului. |
|
Tehnologii avansate în industria alimentară; |
|
|
|
|
|
Aliment-nutriţie umană; |
|
|
|
|
|
Danube Agri-Food Master. |
|
|
|
Facilitățile studenților
|
|
Oportunități de angajare
|
|
|
|
Cazare și masă în campusul universității; |
|
Inginer în industria alimentara; |
|
|
|
Activități recreative la baza sportivă din campus; |
|
Inspector vamal; |
|
|
|
Cabinet medical aflat în campus; |
|
Inspector siguranță alimentară (ANSVSA); |
|
|
|
Burse sociale și de studii; |
|
Inspector protecţia mediului; |
|
|
|
Practică și internship în unități de profil.
|
|
Inspector protecţia consumatorului (ANPC).
|
CLICK PENTRU MAI MULTE DETALII LEGATE DE FACULTATEA DE INGINERIE ALIMENTARĂ DIN TIMIȘOARA
|
CRITERIUL DE ADMITERE LA LICENȚĂ:
Departajarea candidatilor se va face pe baza mediei generale de admitere.
Media generala de admitere se calculeaza astfel:
- 80% media de la examenul de bacalaureat
- 20% media aritmetica a anilor de studiu din liceu
Pentru înscrierea la admitere, candidatii/persoanele împuternicite, vor depune urmatoarele acte:
A) în original si copii xerox ale acestora în vederea certificarii „conform cu originalul” in momentul înscrierii;
- diploma de bacalaureat si foaie matricola (sau echivalente)
- certificat de nastere;
- acte de schimbare a numelui, daca este cazul (certificat de casatorie, sentinte judecatoresti, etc.)
- pentru candidatii studenti / absolventi de studii superioare: diploma de bacalaureat si foaie matricola sau echivalente, respectiv diploma de licenta sau absolvire a unei facultati sau a unui colegiu, pentru cei care se înscriu la concurs ca sa urmeze un al doilea program de studiu;
B) alte documente
- pentru candidatii studenti: adeverinta din care sa rezulte calitatea de student,
- adeverinta medicala tip din care sa rezulte ca persoana care se înscrie la admitere este apta pentru domeniul la care candideaza;
- copie a cartii de identitate;
- 3 fotografii color 3/4;
- chitanta reprezentând taxa de înscriere;
- pentru copiii personalului didactic de predare si didactic auxiliar aflat în activitate (învatamânt preuniversitar si superior) o adeverinta cu viza Inspectoratului Scolar sau a unitatii de învatamânt iar pentru copii orfani sau ai personalului didactic si didactic auxiliar pensionat, acte doveditoare (pentru scutirea taxei de înscriere);
- pentru copiii personalului angajat sau pensionat al U.S.A.M.V.B. Timisoara cât si pentru angajatii acesteia, o adeverinta eliberata de Directia Resurse Umane pentru scutirea taxei de înscriere;
- fisa de înscriere;
- dosar plic.
|
|
CRITERIUL DE ADMITERE LA MASTER:
Departajarea candidatilor se va face pe baza mediei generale de admitere.
Media generala de admitere se calculeaza cu doua zecimale fara rotunjire astfel:
- 40% media aritmetica a anilor de studii;
- 30% media examenului de diploma/licenta;
- 30% nota obtinuta la proba orala (interviu pe baza unei tematici aprobata de Consiliul facultatii care organizeaza studiile universitare de masterat).
Pentru înscrierea la admitere, candidatii/persoanele împuternicite, vor depune urmatoarele acte:
A) în original si copii xerox ale acestora în vederea certificarii „conform cu originalul” in momentul înscrierii;
- diploma de bacalaureat si diploma de licenta (sau echivalente),
- foaia matricola/suplimentul la diploma de la liceul/facultatea absolvita,
- certificat de nastere;
- acte de schimbare a numelui, daca este cazul (certificat de casatorie, sentinte judecatoresti, etc.)
- pentru studentii masteranzi/ absolventii studiilor universitare de master care urmeaza o doua specializare, acte doveditoare pentru certificarea regimului de studii univeristare de master urmat (buget/taxa).
B) alte documente
- adeverinta medicala tip din care sa rezulte ca persoana care se înscrie la admitere este apta pentru domeniul la care candideaza;
- copie a cartii de identitate;
- 3 fotografii color 3/4;
- chitanta reprezentând taxa de înscriere;
- pentru copiii personalului didactic de predare si didactic auxiliar aflat în activitate (învatamânt preuniversitar si superior) o adeverinta cu viza Inspectoratului Scolar sau a unitatii de învatamânt iar pentru copii orfani sau ai personalului didactic si didactic auxiliar pensionat, acte doveditoare (pentru scutirea taxei de înscriere);
- pentru copiii personalului angajat sau pensionat al U.S.A.M.V.B. Timisoara cât si pentru angajatii acesteia, o adeverinta eliberata de Departamentul Resurse Umane pentru scutirea taxei de înscriere;
- certificat de competenta lingvistica pentru o limba straina de larga circulatie internationala.
- dosar plic
|
Calendarul admiterii la ciclul universitar de licență
sesiunea 2021
|
|
Calendarul admiterii la ciclul universitar de master
sesiunea 2021
|
Sesiunea de vară:
12.07.2021 - 28.07.2021 - Înscrieri
(Luni-Vineri între orele 800 -1500, Sâmbata între orele 800-1200)
28.07.2021 - Afisarea rezultatelor dupa ora 1600
29.07.2021 - Confirmarea locurilor bugetate
30.07.2021 - Confirmarea locurilor cu taxa
Sesiunea de toamnă:
06.09.2021 - 17.09.2021 - Înscrieri
(Luni-Vineri între orele 800 -1500, Sâmbata între orele 800-1200)
17.09.2021 - Afisarea rezultatelor dupa ora 1600
20.09.2021 - Confirmarea locurilor bugetate
21.09.2021 - Confirmarea locurilor cu taxă
|
|
Sesiunea de vară:
12.07.2021 - 27.07.2021 - Înscrieri
(Luni-Vineri între orele 800 -1500, Sâmbata între orele 800-1200)
28.07.2021 - Interviu din tematica afisata.
28.07.2021 - Afisarea rezultatelor dupa ora 1600
29.07.2021 - Confirmarea locurilor bugetate
30.07.2021 - Confirmarea locurilor cu taxă
Sesiunea de toamnă:
06.09.2021 - 24.09.2021 - Înscrieri
(Luni-Vineri între orele 800 -1500, Sâmbata între orele 800-1200)
27.09.2021 - Interviu din tematica afisata
27.09.2021 - Afisarea rezultatelor dupa ora 1600
28.09.2021 - Confirmarea locurilor bugetate si cu taxă
|
|
|
|
|